.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوئل۶ هزار میلیارد تومانی بهمنی با دولت
آیا مقاومت بهمنی جواب می دهد؟چه مقدار پول در اسفندماه از بانک ها برداشت شد؟میزان باقی مانده مصوبه دولت چند میلیارد دلار است ؟ پاسخ این سوال ها را در مصوبه ۲۸ اسفند ماه هیات دولت باید جستجو کرد.   به گزارش شمال نیوز به نقل از مشرق ،در اسفنده ماه سال گذشته در هیات دولت مصوبه ای تصویب شد که دردسرهای تازه ای را برای اقتصاد ایران رقم زد .

بر اساس این گزارش ، طبق این مصوبه به بانک مرکزی اجازه داده می شود که مبلغ ۹ هزار میلیارد تومان از مابه التفاوت افزایش نرخ ارز از بانک ها برداشت نماید .

برداشت شبانه بیش از ۳ هزار میلیارد تومانی بانک مرکزی از بانک ها در روزهای پایانی سال حاشیه های زیادی را بدنبال داشت که سقوط ارزش سهام بانک ها و ... از جمله پیامدهای اقتصادی این اقدام بانک مرکزی بود که بعد از اعتراض مدیران عامل بانک ها مقداری از این پول به حساب بانک ها برگشت .

این گزارش می افزاید؛بهمنی رئیس کل بانک مرکزی این روزها اوضاع خوبی ندارد و فشارهای بسیاری را در برابر دولتی ها تحمل می کند .

حال باید دید در دوئل دولت مبنی بر اصرار دولت بر برداشتن ۶ هزار میلیارد تومان باقی مانده از مصوبه اسفند ماه و زیر بار نرفتن بهمنی چه کسی پیروز می شود ، آیا اصرار دولت بر برداشت پول منجر به تغییرات در بانک مرکزی می شود ؟آیا بهمنی می تواند با دلایل اقتصادی خود دولت را بر انجام نشدن این مصوبه قانع کند ؟باید منتظر ماند و دید که استقلال بانک مرکزی تا چه میزان می تواند به صدرنشینی اسمی خود در اقتصاد ایران را ادامه دهد .
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.